14. nov. 2010

Indian Ethnic challenge

Tale čestitka mi je bila pa res pravi izziv! Jaya me je prosila, če bi lahko naredila čestitko, ki bi jo predstavila kot inspiracijo ob njenem izzivu: Indian Ethnic challenge. Priznam, da Indijo premalo poznam, vsaj kar se tiče običajev. Odločila sem se narediti čestitko ob prazniku Diwali. Malo sem pobrskala po internetu in ugotovila, da je to en zelo lep praznik! Diwali je pet dnevni Hindujski festival, ki slavi zmago dobrega nad zlom. To je tudi festival luči, saj v znak zmage nad zlom prižigajo male glinene lučke, napolnjene z oljem, imenovane diyas. Te sem upodobila tudi jaz na tej čestitki in sicer v pick point tehniki. Zelo sem počaščena, da sem lahko naredila čestitko ob tej priložnosti. Namenjena je vsem, ki praznujete ta lep praznik!

Doing this card was really a challenge! Jaya asked me if I could make a card that would be presented as an inspiration on Indian Ethnic challenge. I confess that I do not know India very well, and certainly not traditions. I decided to make a card for the festival Diwali. I am a bit look on the internet and discovered that this is a very nice festival! Diwali is a five-day Hindu festival which celebrates the victory of good over evil. This is a festival of lights, as a sign of victory over evil light a small clay lamps filled with oil, called diyas. These I'm portrayed on this card in pick-point technique. I am very honored that I could make a card on that occasion. It is intended for all who celebrate this beautiful feast!

1 komentar:

Vladuška pravi ...

To pa je res pravi izziv, ko se srečaš z povsem novo tematiko. Odlično si se znašla.

Objavite komentar