31. mar. 2010

Velika noč

Letos sem se odločila, da za veliko noč ne bom izdelala voščilnic, ker mi enostavno ne znese. S tem mislim, da imam pomanjkanje časa, ne materiala za izdelovanje :-)
Vendar pravijo, da se zarečenega kruha največ poje. V nabiralniku so me danes pričakale tri voščilnice, zato mi ni preostalo drugega, da pošiljateljem odpišem tudi sama, sploh zato, ker se za praznike ne bomo videli. Ker sem bila brez pravih idej kako se naj zadeve lotim, sem naredila zelo enostavne, prav nič okrašene. S skalpelom sem izrezala vzorček (najden nekje na netu in shranjen že ohoho časa nazaj, tako da žal ne vem točnega naslova strani). Nato sem izrezan vzorec embosirala in nalepila na osnovo. Sledila je še izdelava kuvert, vpis voščila, naslove prejemnikov in hajdi na pošto.

1 komentar:

BojaMoja pravi ...

Ampak ... veš ... lepe so :) ...

Objavite komentar