9. mar. 2011

Še ena

Tudi danes ena iz serije za okrogel jubilej. Ali pa kar dve, ker sta si zelo podobni. Pri prvi sem se malo igrala z maskiranjem in nalašč malo zamaknjenim motivom. Pri drugi pa sem drevo samo embosirala s prozornim prahom. Sicer mi delujeta nekako pusto, vendar nisem imela idej za nadaljevanje.




7 komentarjev:

HRANDICA pravi ...

Pri 50 letnici je itak bolje ne pretiravati z veliko detajli, da ne izpade preveč kičasto. Takšne umirjene varijante se nekako bolj podajo. Hm, če bi kaj dodala? Včasih je zadevo bolje prespat, pa se potem kaj utrne.
LP

Vladuška pravi ...

Ti dve sta povsem po mojem okusu, elegantni dami, ki imata vse, kar potrebujeta. Jaz ne bi več nič dodajala. Krasno si uporabila tehniko masiranja.

Simona pravi ...

Zelo lepi, elegantni.

Hali pravi ...

Tudi meni se zdi, da sta tako čisto dovolj polni, ozadje in na vsaki še detajl - drevo, rože. Prekrasno!

Janja pravi ...

Zelo lepi, umirjeni in elegantni. Lp

Sonja pravi ...

Nikakor nista pusti, čudoviti sta. Vsak dodatek več bi bil preveč.

MarikaGabez pravi ...

Tudi meni nista nič pusti in ne potrebujeta nikakšnih dodatkov.

Objavite komentar