8. maj 2011

Samo en cvet ...

dehteč in bel odlomi moja draga. Ta Kajuhova pesem se mi je prikradla v misli ob izdelovanju te čestitke. Motiv sem zopet našla pri Beccy. Pobarvan z akvarelnimi barvicami, in embosiran. Za ozadje pa sem uporabila eno "leseno desko", po receptu Vladuške.



 Lepo sončno nedeljo vam želim!
 

9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepa, drugačna, posebna. Všeč mi je kako si na to belo podlago še dodala vrvico in bunkice in vse skupaj krasno dopolnila še z zelo zanimivim ozadjem, na katerem je cvetoča vejica. Res lepo in super se mi zdi, da si uporabila moj 'recept'.

Simona pravi ...

Vrvica z bunkicami je tudi meni padla v oči. Ob cvetočih češnjah pa se tudi sama ponavadi spomnim na to lepo Kajuhovo pesem.

HRANDICA pravi ...

Vrvica je zmagovalka tokratne objave. Bravo za idejo!
Pozdravček

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepa. Vidim, da se ti je Beccy prikupila. In tole z vrvico je lepo. Jaz takole običajno uporabljam pri ZOO albumih.

Sonja pravi ...

Luštna. Na prvi pogled enostavna. Ko si jo bolj ogledaš, pa polna podrobnosti. Se jo splača dvakrat pogledat ♥

Janja pravi ...

Noro kako ta vrvica in bunkice, tu paše. Zelo lepo izdelana voščilnica, mislila si na vse .... super je. Lp

Andreja pravi ...

Vau, čudovita je in na njej je polno lepih tehnik!
Zelo si se potrudila :-))

Marina pravi ...

enostavno čudovita...

Čarobna hišica pravi ...

Krasna vejica češnjevih cvetov na čestitki ... in tako lepo dodelan vsak detajl na njej ...

Objavite komentar