4. sep. 2011

Še vedno poletje

No, vsaj ta vikend je še bilo tako. Krasno vreme, ki je kar vabilo na plano. A vseeno sem poleg potepanja imela čas, da se še enkrat poigram s sončnicami. Tokrat sem združila kar nekaj tehnik in z rezultatom sem zadovoljna. Sedaj pa šampiljko pospravljam  na dno omare, kjer bo počakala na novo poletje. Že jutri se nam menda obeta dež, s takšnim vremenom pa sončnice ne gredo skupaj.


Lep začetek delovnega tedna vam želim!

7 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

iiii :)) te so pa še lepše od prejšnjih :)
Lepo ograjico si naredila.

Andreja pravi ...

Čudoviti sta, ampak štampiljko kar potegni nazaj na plano, kajti taka čestitka bo še posebaj prijala v deževnih in hladnejših dneh :-))

helena pravi ...

Lepo si jih posejala za ograjico. Tudi jaz mislim, da še ne pašejo na dno omare, ker bo sigurno še veliko lepega vremena - sonca.

Hali pravi ...

Prekrasne so, ne pospravit štampiljke :-) ograjica mi je še posebej carska!

MA-MI pravi ...

Všeč mi je zamisel z ograjico, ki ustvarja globino, in tudi sončnice so zelo lepe.

Nena pravi ...

zelo lepa voščilnica

Tanja E. pravi ...

Čudoviti čestitki si naredila! Sončnicam si dodala krasno ograjo in ju postavila na super izdelano modro ozadje neba, LP:)

Objavite komentar