1. sep. 2011

September

Ko nastopi ta mesec, je zame konec poletja, pa čeprav vreme tega še ne kaže. Saj tudi jesen ni slab letni čas, sploh če ga spremlja indijansko poletje. Pa vendar postanem malo žalostna, ker poletje naravnost obožujem. Ja, to pa je moja najljubša cvetica:
tudi ta barvna kombinacija mi je všeč:

Pri Heleni pa sem dobila idejo, da tudi jaz naredim še eno sončnico iz papirja:
 

5 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Tudi ti si tele sončnice lepo spravila v čudovit izdelek.

Andreja pravi ...

vau, tudi tvoja sončnica je čudovita :-))

Helena pravi ...

Super, super! Zelo mi je všeč. Zanimivi so mi tisti dodatki na vrvici. Krasno izpade.

Tanja E. pravi ...

Čudovito čestitko si naredila, zelo lep je zavihan rob podlage in svetla pisava na lepem senčenju podlage, LP:)

BojaMoja pravi ...

Tudi tvoja varianta mi je všeč :) sploh se mi zdi zanimivo dodajanje pisave :)

Objavite komentar