28. nov. 2010

Jesenska

Še ena jesenska, preden sneg pokrije vse čudovite barve, ki jih narava nariše ob svojem odhodu k počitku. Ob gledanju posnetkov na stamptv sem naletela na eno zanimivo tehniko, ki sem jo morala takoj preizkusiti tudi sama. Za barvanje listov sem uporabila kar varekino, ker nisem ravno razumela kakšno belilo je Gina uporabila pri svoji vizitki. Nisem si upala uporabiti istega čopiča, kot ga je ona, ker mi ga je bilo škoda. Uporabila sem en navaden poceni čopič, pa še dobro da sem ga, ker so mu po končanem barvanju odpadle vse dlake. No, mogoče se to pri uporabi Niji Waterbrush čopiča nebi zgodilo, pa vendar tega ne bom preizkušala. Nekaj časa ima obarvano listje še duh po varekini, a sčasoma popolno izgine.
Lepo nedeljo vam želim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar