16. nov. 2010

Prve novoletne

No, mogoče se kateri od vas zdi tole že malo pozno za začetek izdelave novoletnih čestitk, a za mene je to pravi uspeh, da prve izdelam že v novembru. Izdelala sem jih delno s pomočjo Jennifer McGuire, ki je tudi letos pripravila super predstavitev nekaterih tehnik. Tako mi je všeč tole "packanje" z Distress inki, da bo tole zelo številčna serija. Trenutno imam narejenih že 26.

For most of you, this is a bit late to start making cards for holidays, but for me it is a real success
that I make the first cards in November. I made it with Jennifer McGuire, who is this year again prepared a great presentation of some techniques very . I like this playing with Distress inks, so it will benumerical series. Currently I have been made 26 pcs.

11 komentarjev:

HRANDICA pravi ...

Lepe so.Všeč so mi ti unikatno pobarvani papirčki.
Pozdrav.

Niki Estes pravi ...

Very pretty!

BojaMoja pravi ...

Hudo fini papirčki!!!! Zelo mi je všeč sistem prehajanja barv ♥ ♥ ♥

Andreja pravi ...

Vau kako so lepe! Krasno prelivanje barv, res super ideja :-))

Vladuška pravi ...

Dobre čestitke so nastale, nekaj drugačnega, so mi zelo všeč. Tudi sama spremljam te tutoriale od Jennifer, ženska je res neverjetna kaj dela s temi distresi.

hali pravi ...

Hudo, packanje z distresi prinese zmerja enkratne rezultate! Super serija!

Mirabelka pravi ...

fantastic cards!
I'm also an admirer of Jennifer McGuire :)

Beate pravi ...

Beautiful cards!
Hugs and smiles

Peet pravi ...

These are so beautiful, Suzana!!

Kirena pravi ...

Suzana, a tvoje so te čestitke! Sem jih videla v trgovini. Čudovite.

Renata pravi ...

Krasno packanje! ... res barvita serija.

Objavite komentar